onsdag 11 juni 2014

Enkelt roskort

Idag visar jag ett enkelt Ros kort utan text
Ett kort "bra att ha"
Jag skriver ingen text så det passar till vad som helst och
Rosorna talar för sej själv!!
Det är Marianne Designs Ros dieser två st och den taggiga
cirkeln är en Framelits, nested dies dies och hörnen är från Joy
och den lilla rosetten är en Cheery Lynn Design dies likaså den lilla fjärilen.
Ett kort man snabbt fixar iordning men blir stilfullt ändå!!
 
Man embossar ju rosorna och då har jag chalkat den lite med en ljusrosa
färg för att få lite liv i rosorna!!
vasen fick jag till genom att klippa en bit från rosetten!
och den vita bottendelen har jag embossat med en Sizzix embossing folder .
 
 

 
 
Ja det var allt för idag så syns vi om 14 dagar igen!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar