lördag 14 juni 2014

Små doftkort/doftpåsar...

Varför inte ge bort ett sött litet doftkort, eller använda i bilen istället för doftgran,
kanske i husvagnen, möjligheterna är många :-)
För att göra dessa små påsar har jag använt mig av Tim Holtz Pocket Envelope. De jättesöta vintage bilderna kommer från Inkido och heter Valentine Hearts från serien Spring Time.

Det finns ju en hel uppsjö med färdiga påsar som har olika dofter, jag valde en med äppeldoft för att fylla mina.
"Baksidorna"

Påsarna samt bilderna har jag färgat in med distress runt om.
Två av dessa fick en toutch av Stampendous Frantage.
En lite kul sak att använda är dekorationsbandet som ser ut som små blommor med "bling"stenar, för de är ju hur söta som helst.

Ha en trevlig solig dag!
Kram Mirre





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar