torsdag 21 november 2013

Julkort

Hej på er!!

Idag vill ja visa er nya julkort jag har gjort till julmarknaden jag ska stå på nu i helgen.


Jag använde mig av en påse, toppen stansade jag med en martha stewart punch,  cardstock ,
utstansat: (ram, god jul och hörn), gröna blad, halvpärlor, blommor och lite fotobilder.

Jag använde glossy accent som lim även på god jul texten så det glänser lite extra.
Så mitt färdiga resultat ;)


Inuti påsen kommer jag ha tagen med julälsning och man kan lägga i presenter i påsen med.
2 flugor i 1 smäll ;)




Jag har stämplat runt tagen med stämplar från stempel gledje  och texten kommer från maja design.
En snöstjärna berlock och lite band  och så har jag fäst små halvpärlor lite här och var.



Hoppas ni gillade mina jul påskort.

Nu önskar jag er en härlig dag.

Kram / Johanna.

2 kommentarer: