måndag 26 mars 2018

Veckans kort av Gunilla

Hej

Idag har jag gjort ett kort som kan fällas ut och stå för sig själv. Det är en variant på stafflikort.
På framsidan har jag stämplat en fin dikt jag köpt från Rox Stamps. Rox stamps gör jättesnygga dies också, mina absoluta favoriter är deras grattis dies med svenska texter. Det finn ganska många olika sorter att välja på och vi försöker ha alla deras dies i vår sortiment i butiken hela tiden.




Kortet är gjort av cardstock, vit, och 2 olika bruna. Jag har dekorerat med metallhörn och rosor och stansat ut blommor i miniformat ifrån min fina die från creative expressions. Blommorna ligger på en liten platta så man stansar ut alla på en gång och dem är otroligt användbara för att fylla upp dekorationer med småblommor runt om och emellan andra saker. Lövrankan är rätt stor, den kan man klippa isär om man vill ha mindre bitar, den går att embossa så man för ådring i  löven. Prisvärd och bra die som stansar väldigt bra, man behöver inte köra fram och tillbaka och krångla.


Tack för att du tittade

// Gunilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar