tisdag 27 mars 2018

Påskpåse

Hej!
Nu är jag tillbaka, efter ett lååååångt uppehåll, ni vet ibland kommer livet emellan och ni som har upplevt utmattning vet också att ibland får man bara inte ihop det...
Men nu är jag på gång igen :)

Idag ska jag visa en påskpåse som jag gjort. 
Själva påsen har en vän till mig skrivit ut med Cameon.


Själva påsen är i vit CS som jag först dekorerade med mönsterpapper, jag har använt runda dies för att få till fönstret, och plasten är OH plast som jag torrembossat i embossingfolder "dots" .


Inuti fönstret använde jag det som blev över när jag stansade ut cirklarna och använde Roxstamps "Glad Påsk"


Kycklingen kommer från You Do:s påskset och den har jag målat med Distress Oxide. Blomman Stansade jag ut och gjorde själv. Bladen kommer från Cherry Lyn.


Så här ser påsen ut när den står upp.

Hoppas du fått inspiration där ute i cyberrymden!

Kram


Carina Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar