lördag 30 september 2017

Villfarelser

Halloj!

Jag har fått den stora äran att gästblogga här hos Helihak.
Jag heter Milo Lilja och började skapa alster med stämplar redan 1995. 
Stilen har utvecklats väldigt mycket sedan dess, 
och jag blandar gärna sött och tufft med mycket detaljer. 

Jag älskar allt som ser gammalt och slitet ut, men även mycket klet och kladd. 
Jag har alltid tusen idéer i huvudet och skapar varje ledig stund.
Jag skapar allt från små ATC-kort till vanliga kort, altrar saker,
eller bygger ihop och dekorerar div. saker från mallar.

<3
Kram Milo



Det är är en skrivbok som jag har dekorerat framsidan på. 
Jag har använt mycket smådetaljer, lite utstansade detaljer, 
olika varianter av papper, chipboards, textstickers, lite ostväv,
bitar från en halkmatta, samt Metallic Gilding Polish-färger.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar