torsdag 7 september 2017

Ett till Haloweenkort...

Hej!

Jag har aldrig tidigare gjort haloweenkort, förra veckan visade jag mitt första någonsin. Det var ju pysselhelg i Ludvika förra helgen, för att komma igång så gjorde jag ännu ett men i andra färger. Det tänkte jag visa idag.


Jag har använt en dubbelvikt vit CS 15x15 cm som kortbas. Satte ett svart CS som ram för mönsterpappret. Det är samma serie som förra veckans kort Pion Design. Men man kan ju använda vilka papper man vill. 



Från mönsterpappret klippte jag ut barnen och lyktstolpen, sedan tog jag en gräsdie och stansade ut den i svart CS, Jag fick låna en spindelnätdies av en vän som passade fint i hörnen på kortet.


Jag använde även här min spindelstämpel på det här kortet. Ett enkelt men effektfullt kort.


Nästa vecka kommer jag att visa lite nyheter som kommit in under hösten.

Hoppas ni fått inspiration därute i cyberrymden!

Kram


Carina Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar