torsdag 31 augusti 2017

Happy Halloween!

Hej! 
Idag är det min tur att blogga och jag tänkte visa ett Haloweenkort.

Jag började med att göra en kortbas 14,5x14,5 cm, Sedan satte jag en svart CS som ram för mitt mönsterpapper.


Efter det klippte jag ut trädet och gravarna som fick sitta på 3D tejp.


Ville ha lite dimensioner på kortet.


I trädet som jag klippte ut från samma mönsterpapper som min bakgrund, stämplade jag spindlar.


Jag klippte även ut fladdermössen och limmade bara fast kroppen med en klick lim, så att man kunde vika upp vingarna och på så sätt få ännu mera dimension på kortet.
Efter det satte jag dit svarta stickersbokstäver. Stämplade även dit fladdermöss då jag hittade en stämpel i mina gömmor ;)

Nu håller jag som mest på att packa inför en häääärlig helg i Ludvika med Helihaks pysselträff...

Hoppas vi ses!

Kram


Carina Pettersson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar