lördag 15 april 2017

Grattis 2 år

Idag visar jag ett litet grattiskort till en 2 åring
och det går att använda julpapper året om!
det gjorde jag med detta kort som jag tog Reprints papper 
med stjärnor på och jag använde även en fin ROX die med hängande 
hjärtan, det passar också till pojkar!
Texten Grattis är en ROX die och det finns även fina siffror att använda


Jag stämplade den lilla pojken och målade motivet, och den lilla elefanten har 
jag klippt ut från Reprints fina ark med pojk och flick motiv
och jag tog lite band på cirkeln med siffran och satte dit 2 blingstenar




med det här fina pappret kan man få användning till många olika kort
och alster för det är så många fina bilder på det.



Här är julpappret jag hade över sen julen så det är bra att man kan använda 
det även när det inte är jul.



Matreal jag använt är:

Rox die hängande hjärtan och Grattis
Reprints papper
--------------------------

På återseende // Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar