lördag 22 april 2017

Du är en Ängel

Idag visar jag ett kort med en ängel som är från ett julpapper från Reprint
men man kan använda det även fast det inte är jul.
och jag har även använt mönstrat papper från Reprint och stämpeln 
du är en ängel från Reprint passar bra här och sen har jag 
jag skar papprena i lite olika vinklar för det blev en annorlunda 
effect än om man bara har raka kanter, lite kul att variera sej och det är en 
enkel åtgärd för att få en annan stil på kortet som går snabbt att få till.





 Det är många fina bilder man kan använda av detta papper 





En närbild på ena sidan på prickarna.



Matereial jag använt:
--------------------------------------
----------------------------------------------

Ja det var allt för mej denna vecka men på återseende igen
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar