torsdag 2 mars 2017

Grattis kort

Hej!
Idag är det min bloggdag och jag tänkte visa ett grattiskort.

Jag började med en vit dubbelkortbas i CS 15x15 cm. Sedan tog jag lila papper från Pion Design (Lavender) och tejpade fast på framsidan. i tre olika storlekar.


Sedan rullade jag blommor från en stans som jag tror är Joy, Stansade ut blad och swirls. Limmade fast allt och lite fler blommor


Satte bling i de rullade blommorna, och penslade alla med Wink of Stella.


Efter det stansade jag ut Grattis från Roxstamps i både vitt och lila CS. Limmade i hop dem så att texten får  en skugga.


Ordet fick även det några svep med Wink of Stella penseln.


Tyvärr är det svårt att få med shimmret av Wink of Stella penslen på bild men det ger kortet ett snyggt shimmer.

Hoppas ni fått Inspiration där ute i cyberrymden!

Kram!


Carina Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar