tisdag 19 juli 2016

Vintage tavla

Tavla i vintagestil!
Hejsan idag är de jag Laila som bloggar för helihak å idag tänkte jag visa en tavla som jag gjort.
Den finns att se i helihaks butik om man vill se den bättre.

Jag började med att lägga en mask på duken först å använda mig av modelingpaste som jag sen lät torka sen tog jag distresserna å färgde runt ramen sen på mönstret från masken så färgade jag allt med lite olika färger av distresserna.

Fjärilarna fäste jag med limpistolen å glittrade till dom med lite wink of stella.
Fjärilarna får som lite liv om dom glittrar lite den är ett litet lyft för dom.

Sen satte jag fast lite halvpärlor på varje blomma å¨lite wink of stella på blommorna å bladen mest för att jag älskar att de glittrar lite.
Sen satte jag dit lite utstansade fjärilar som jag färgat in med distesserna å sen satt lite bling bling på som kropp till fjärilen.

Så detta blev resultatet av en ganska enkel tavla men som ändå är värd att hänga upp på väggen å framför allt så himla skoj å göra.

Hoppas ni gillade de på återseende Kramar Laila!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar