tisdag 28 juni 2016

Student tags!

Student tags!
Hejsan idag är de jag som bloggar för Helihak å idag tänkte jag visa lite olika studenttags som jag gjort med hjälp av crazy birds å crazy cats mini för dom är ju så skoj att jobba med.

Jag började med att stans ut en rund bas i cs som jag sen fäste dom färdigmålade fåglarna på med lite olika tillbehör......å jag är ju som ni vet en liten bling dam så självklart satte jag dit wink of stella på hatten ballongerna å flugan. sen satte jag lite bling runt hela den runda basen som ni ser på bilden.

Satte sen dit denna fågel oxå som fick en fin hatt å lite blommor att bära på även den fick wink of stella på blommorna å hatten.

På baksidan stansade jag ut en mindre bas som jag stämplade en studenthatt på å skrev dit grattis å önskar.

Sen satte jag dit en remsa som jag stämplade STUDENT på.
Så blev min första studenttags jag gjorde å dom var så skoj att göra.

Min andra tags blev med lite andra mini fåglar å lite tillbehör. Själva tagsen färgade jag in med gula å blåa färger av distresserna.

Så fick även denna fågel sitta på den tagsen.

Baksidan gjorde jag som förra en mindre tags å så skrev jag dit grattis å önskar så man kan skriva dit till vem de är å från vem de är.

Så här blev den tagsen när de vart klart.

Sen lekte jag lite med crazy cats oxå för dom är ju oxå så himla charmiga å roliga att leka med.
Målade katten först å sen stämplade jag dit student å satte en större ros å färgade in kanterna ordentligt så de gick in en bit på tagsen.

Baksidan gjorde jag samma som på dom  blå gula tagsen.

Gjorde även en tags som gick i lite ljusare toner när jag lika höll på.

Så här blev dom när dom vart klara.

Hoppas ni tyckte de såg skoj ut å själva vill prova för dessa är så lätta å enkla att göra å framför allt super roliga att göra.

Ha de gott på återseende snart igen. Kramar Laila!

1 kommentar:

  1. Så snygga allihop och roligt att de är så olika, trots samma studenttema!
    Kul att se dig här igen!
    Kram!!

    SvaraRadera