torsdag 18 februari 2016

Steampunk tag!

Hej! 

Idag är det min tur att blogga, tänkte visa er en tag i steampunkstil.


Jag har stansat ut en tag från Tim Holtz thinlits, i mörkare mönsterpapper, sedan stansade jag ut kugghjul, även dessa från Tim Holtz, jag satte dit blommor och stansade ut blad från magnolias rosblad stans. 


Även stämpeln är från Tims kollektion, här använde jag svart stämpelfärg på vit bakgrund och chalkade kanterna med Inka Gold koppar.


Kugghjulen chalkade jag också med Inka Gold. Den vita blomman fick även den en touch av Inka Golden.


Kantstansen är naturligtvis också TimHoltz, den stansade jag ut på svart CS som jag sedan målade med akrylfärger så  att det skulle se ut som sten.

Hoppas ni fått inspiration där ute i cyberrymden!

Kram


Carina Pettersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar