lördag 8 november 2014

Bokkort med beskrivning

Idag har jag gjort ett bok-kort och i slutet av inlägget hittar du en pdf-fil med beskrivning som du kan spara ned eller skriva ut.

Lite mer än ett vanligt kort
De veckade sidorna ger ett djup till kortet och gör det till ett tittskåp


Jag har färgat in och stämplat bakgrundspappret och embossat vita stjärnor på det.
Stämplat och klippt ut några Magnolia stämplar dessa har jag monterat på olika djup i kortet
med hjälp av lite tjockare plast sen har jag dekorerat med lite utstansade snöflingor och hörn
samt några blommor. 


Jag har målat på av Wrink of Stella i vitt på bl.a. blommor och snöflingor.
Tyvärr syns det inte hur fint det glittrar på korten 


Här hittar du material till kortet
Blommor
Hörn Die här hittar du även snöflingor
Snöflinge Die med stämplar
Cardstock
Distress Ink att färga in pappret med och måla med
Magnolia stämplar

Här hittar du pdf-filen med beskrivning på hur du gör kortet

AnnaCarin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar