onsdag 16 april 2014

Min första LO

Jag var ju på Svartå Scrapträff 28-30 Mars
och deltog i en tävling som man skulle göra en LO
och det är min livs första LO jag har gjort!!
Jag har sagt att jag ska göra det i en sisådär 7-8 år!!!
men då blev det en nu till slut och av en tillfällighet hade jag en utskrift
på katterna med mej som jag skulle ha till ett annat projekt
men jag valde denna bilden på Thomas, våran hittekatt!!
 
Jag hade stansat ut LOVE i shipboard och färgat in med Inka Gold
och stämplat med stjärnor på med en stämpel från Gummiapan
och satte på lite blommor och runt LO:n stämplade jag med en
zick zack stämpel runt om så det ser ut som jag hade sytt
och filmstreepen är en gammal Sizzix dies
 
 
Här är LOVE diesen jag använt
 

Det var allt för idag // Eva

2 kommentarer:

  1. Åh vilken fin LO!! Så fina färger och mönsterpapper till fotot!! Läckert!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Den blev ju jättefin, ser inte alls ut som din första LO! :)
    Kram!

    SvaraRadera