söndag 17 november 2013

Pysselträffs LO


Hej igen!

Idag visar jag en LO som jag gjorde på senaste pysselträffen som vi hade i butiken. Det är alltid lika roligt och komma ner till butiken och få en massa ny inspiration och självklart prata en massa strunt med dom andra.

Den här gången fick vi en skiss och instruktioner att bara använda oss av tre papper totalt till både bakgrund, fotomatta och dekoration. Blev lite skärande och funderande innan jag fick pappret att räcka. 

Pappret jag använt hittar du självklart i butiken och webshopen, det mönstrade pappret kommer från Fabscrap.

Sen skulle alla kanter skrapas med Edge Scraper för att få dom slitna och sen färga in dom med distresser, jag använde mig av walnut stain och dusty concord.

Jag valde att hålla mig ganska sparsam med dekorationer och satte dit blinghörn. 

Det var allt för mig den här gången. / Camilla 




2 kommentarer:

  1. Vilken jätteläcker LO du gjort Camilla! Den gillade jag mycket - såå läckra papper och ett så fint foto, som du verkligen lyfter fram!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Jättefin, ser ut som en tavla! :)

    SvaraRadera