onsdag 7 augusti 2013

Cirklar



Hej!


Idag bjuder jag på en LO med min (då) lilla busunge. Passade på att använda några av alla mina rosa papper som jag lyckats samla på mig. Blir ju inte att man använder dom så ofta när man är omgiven av pojkar här hemma. 

Alla cirklar har jag gjort med en sizzix dies. Jag har tagit två stycken, en större och en i storleken, sen kört dom i big shoten  mindre för att få cirklarna "ihåliga". Runt omkring den stora cirkeln har jag satt brads runt om.  
Texten "mammas lilla gofis" är alfabetet från serien Santas Workshop som kommer från quickutz. 

Hoppas du fick lite inspiration. Ha det så bra!

Kram Camilla

2 kommentarer:

  1. Så underbar LO man blir så glad när man ser den.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  2. Superfint! Passar bra med rosa även till pojkar =)

    Kram Eva

    SvaraRadera