torsdag 8 augusti 2013

Center Step Card

Hej.

Idag vill jag visa mitt första försök på en ny vikning. Hittade tutorial på youtube och kortets vikning kallas 

Center Step Card.

Denna tutorial var i inch vilket jag har så lite kunskap om och helst jobbar i cm, då fick jag gissa på alla mått vilket gick bra. Här kommer länken till youtube och Jag kommer visa mitt mall jag gjorde i cm.

Mitt eget mönster :


Här kommer bild på materialet som jag använt på kortet. Enda som jag tog bort mot slutet var den fina stora blomman. 
Pappret på vimplarna och Cardstock som jag använt på fjärilarna och bruna bakgrunden kommer från Helihak.
Stämpelmotivet kommer från Mo Manning och jag färlagt den med Spectrum, Copics och Promarkers.
Ramen som jag stämplat på är Spellbinders. Brads  hittar du i butiken.


Nu var det dags att sätta ihop allt och detta gjorde jag med hjälp av mina 2 favorit material. 


Så ser det ut från sida...


Tack för denna gång. Om ni har frågor angående mitt mönster så är det bara fråga :)
Kram
Diana


5 kommentarer:

  1. Vilken rolig vikning och vad fint det blev! Underbart motiv också :-)

    SvaraRadera
  2. Så fint kort och tack så jätte mycket för mallen <3

    Kram JOhanna.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för era fina ord:)

    SvaraRadera