onsdag 31 juli 2013

lo men en galen sambo


Hej igen!

Idag blir det en LO på min sambo och hans andra älskling 4hjulingen =) Den här LO gjorde jag under en av våra scrapträffar i butiken, det var sista gången och alla fick ett scraprecept som vi skulle följa. 
Jag har för mig att det var, 3 olika gröna papper, något stämplat, något spretigt, bling och något utstansat. 




Bakgrunden är stämplat med en stämpel från Magenta och sedan har jag använt en schablon från 

De snygga gröna pappren kommer från Basic Grey och finns i butiken och webshopen
På sidan av bilden sitter den en rub on med texten boys will be boys, tyckte den passade alldeles utmärkt till kortet. 

3 kommentarer:

  1. Så härlig LO, du inspirerar mig att göra egna LO:s, har bara lite svårt att komma igång ;) .

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  2. Superfin Lo, läckert med dt bakvända N:et i Galning =)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket tjejer vad ni är snälla..

    SvaraRadera