tisdag 11 juni 2013

Pop-up kort

Jag tycker om att göra Pop-up kort och dom gör jag på beställning så dom
blir väldigt personliga och jag målar och ritar motiven oftast själv, ibland
kan det bli nån stämpel jag använder men eftersom dom blir personliga
så finns det ju inte alltid nån stämpel som passar!
På det här kortet har jag ritat allt och jag har även använt 
en mask med träådring som finns här i webbshopen.
Den oranga texten är utstansad.

 Framsidan på kortet.
Mottagaren har ett styckeri.

 Det här är insidan av kortet på Hjorten innan jag satte dit Tjuren  och styckaren Ola.

 Här skymtar Hjorten lite grann bakom styckaren

 Här syns det lite bättre.

Och här ser man att tjuren och styckaren sticker ut från kortet så dom
poppar upp när man öppnar kortet.

// Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar