torsdag 22 juni 2017

Turkos tag!

Hej!

Idag är det min bloggdag och jag tänkte visa en tag som jag gjorde,
 efter att ha gått en inspirationsworkshop.

Jag gick en snabbkurs med Olga och Aida och ville prova att göra något liknande hemma.



Basen är en CS och det är för lite tjocklek för att göra en sådan här tag,
som ni ser är den lite bucklig på kortet.


Jag satte dit vita blommor och även vita blad, hittade även lite bär som vart bra utfyllnad.


Hade ingen svart modelingpaste hemma så jag fick göra min egen ;)
Satt lite tyll under blommorna för att få mer struktur.


Hittade en spets som även den fick bli utfyllnad.


Hade en stämpel med en gitarr som jag tyckte blev snygg till.

Hoppas ni fått inspiration där ute i cyberrymden!

Produkter som jag använt:

Tyll
Decos

Kram


Carina Pettersson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar