tisdag 28 mars 2017

Veckans kort, enkelt paspartoukort av Gunilla

Hej, idag visar jag ett enkelt paspartoukort. Jag använder helt enkelt en fin die, i detta fallet en sizzix med vågig kant för att göra hålet som ramar in det fina pappret från fabscraps. Den utstansade delen använder jag sedan innuti kortet som man kan skriva på. Sugrör är superroliga att sticka in bland blommorna och det blir lite extra. Detta kort har jag även chalkat med våra nya färger metallic gilding polish som jag har blivit helt frälst i att använda. 


Till detta kortet har jag använt:

Cardstock reprint, finns nästan 90 färger i butiken att välja på
fyrkantig scallopdie från Sizzix
Blommor, rosor och rosknoppar
Mini utstansade blommor
Stora Grattis ROX die

Metallic gilding polish som jag smetat på blommorna och chalkat kanterna med ger en sån himla fin lyster och lyxig känsla. Finns i 20 färger i butiken. I korken sitter ett handtag med en svamp som appliceringsverktyg, enkelt att använda och du har den alltid med dig fastskruvad i locket.


Hoppas du vill prova dem nya färgerna / Gunilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar