fredag 8 april 2016

Nyhet från sizzix!

Nyheterna från sizzix presentaskarna och rävkortet!
Hejsan alla idag är de lila jag Laila som bloggar lite för Helihak å idag tänkte jag visa dessa ursöta askarna från sizzix uggleasken å rävasken plus rävkortet från sizzix dom är helt underbart söta å så himla lätta att göra.

Så idag har jag haft så skoj med att göra alla dessa saker.

Denna dies är de till askarna ugglan å räven från Sizzix artikelnummer 661133

Använde en mörkare rosa å en ljusare rosa cardstock till rävasken å satte distanskuddar bakom ögonen så dom poppar ut lite å eftersom denna ska ges bort till en liten tjej som snart döps så strök jag på lite wink of stella på allt de ljusrosa.
Sen stansade jag ett litet hål å fäste ett band vid öppningen så man kan hänga upp den om man vill.

Den lilla söta uggleasken gjorde jag i brunt å vaniljfärg cardstock å runt alla vaniljdelarna satte jag lite distress ink dyna.....å även denna fäste jag ögonen med distanskuddar å sen lindade jag lite snöre runt den å gjorde en rosett å sen fäste jag en liten metallblomma.
Även denna gjorde jag ett hål å fäste ett snöre så att man kan hänga upp den om man vill.

Så här har ni dom bredvid varandra å visst måste ni erkänna att dom är otroligt söta dessa små askar vem skulle inte vilja få en sån söt present.

Denna underbara dies från sizzix är räven artikelnummer 661137

Rävkortet gjordes i samma rosa toner på cardstock som rävasken för de ska till samma lilla tös som döps snart.
Även detta satte jag wink of stella på dom ljusa delarna. 
De är super enkelt att göra detta kortet å blir så himla fint när de är klart.

Så ser de ut när de är öppet.....ville inte skiva i de förrän jag visade så de ska dit lite text å sånt till lilltjejen.

Sen testade jag att göra ett rävkort till fast i ljusa toner å med mönsrat papper å de var riktigt skoj man kan verkligen mixa å matcha dessa kort i oändlighet med allt från bara enfärgat till bara mönstrat hade hur skoj som helst.

Så här blev de kortet invändigt med ett litet band runt halsen å lite metallblommor å sen ett GRATTIS å ett ÖNSKAR stämplade jag dit på ljus cs å limmade fast

Här har ni dom båda bredvid varandra å säg är dom inte hur söta som helst???

Hoppas ni gillar de å själva vill skaffa dom å göra dessa ursöta askarna å korten för de är de värt jag lovar.

Ha de gott på återseende snart igen Kramar Laila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar