måndag 24 augusti 2015

Explosion box

Explosion box
Hejsan idag tänkte jag visa en explosion box med lite mer manligt tema.
Detta var min första låda jag gjorde å de var riktigt skoj.
Bilderna som följer visar på hur den ser ut invändigt å utvändigt.

Satte fast metallhörn å ett handtag på locket

Sen lite halvpärlor å små tårtpapper på varje sida av dom yttersta sidorna.


Klädde den först med mönsterpapper som passade för en karl.
Sen stämplade jag ett ordspråk på varje sida utom den jag skrev önskar på.

På insidan sen klädde jag dom inre sidorna sen satte jag alfabetstickers med texten GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN
Limmade dit en rund liten tunna med ett handtag på i metall å lite blommor runt den å satinband


Sen satte jag fast under locket en ring som jag hängde lite metall verktyg i så de blev lite som en verktygstunna.

Så detta blev resultatet av mitt försök till en explosion box kort.
Denna var super skoj å göra så såna blir de fler av.

Hoppas ni gillar de å på återseende.

Kramar Laila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar