onsdag 29 juli 2015

Resesyskrin

Resesyskrin

Hejsan idag tänkte jag visa ett lite syskrin som jag gjort av en liten låda med magnetstängning man kan säga lite som ett resesyskrin där de mest viktiga får följa med på resan.

Först klädde jag med cardstock å sen med ett underbart mönsterpapper som passade så himla bra för just ett syskrin.......lindade även upp lite tråd på två små rullar i trä.
Satte dit en doilis lite alfabetssticker, säkerhetsnålar, brads som föreställer byxor och symaskin.
Sen gjorde jag en liten nåldynaå satte dit nålar i den å lite blommor å halvpärlor å till sist ett handtag i metall sen var de klar.

Så ser metallhandtaget ut som jag fäste dit med brads.

Kortsidan på lådan kan ju inte passa bättre än just detta papper med knappar på.


Här ser man nåldynan lite bättre.

Så detta blev resultatet ett lite resesyskrin kan man nog säga.

Hoppas ni tyckte om de å själva vill prova på de,

Ha de gott alla å på återseende Kramar Laila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar