torsdag 21 augusti 2014

Tag med inka gold av Sinnika

Idag kommer mitt första blogginlägg som gäst-DT åt Helihak. Himla kul och jag känner mig stolt att jag blev tillfrågad att delta i gänget. Jag hade ju turen att träffa Gunilla som äger företaget på Scrap och Pearl Event i Stockholm.
Idag blir det en tag där jag använder Inka gold för första gången. Har haft det hemma ett tag men det blev aldrig av att prova.
 
 
Gillar denna Tim Holtz-stencil med stjärnor och Inka Gold i dessa färgkombinationer. Jag har smetat på ett tjockare lager.
 
 


Jag har lagt på lite glasglitter från Stampendous innan Inka Gold:en har torkat. Var nogrann att trycka fast det lite. Så länge Inka Gold:en inte har torkat kan man använda det som sitter på stencilen och smeta ut det på tagen, då går ingenting förlorat.

 

Inka Gold kan man använda på så mycket saker. Jag har använt det även på
blommorna. Så dom kommer att matcha tagen.


På tagen kommer finnas även en gasbinda som jag har gjord svart med Dylusions ink.


En liten text och min tag är klar.




Hoppas jag kunde sprida lite inspiration.
Så syns vi snart igen
Kram Sinikka









1 kommentar:

  1. Kanonfint Sinikka =) Inka Golden är underbar att hålla på med =)
    Kram Eva

    SvaraRadera