tisdag 4 mars 2014

Snart sprutar det blingpärlor över Stockholm

Ja snart är det full aktivitet i Globen!!

Och bling stenarna sprutar kors och tvärs!!
ni missar väl inte att åka dit och NU kan även dom som bara
vill åka dit och shoppa en stund från alla butiker som
är på plats komma och handla och Helihak är ju en av
dom trevliga butikerna på plats!!
hoppas vi ses i montern!

Det här ATC kortet gjorde jag till Tävlingarna i
jag kom till 6:e omgången och det är jag glad för!!



Jag har ju gjort lite ATC kort och jag är ju med i en ATC -grupp
på facebook och dom här korten skulle ha kriterien
GLÄDJE!!
och det är något som den här hobbyn symboliserar för mej!!
jag har ritat och klippt och klistrat och pillat
med dom här korten, och dom gör mej glad =)



Ja det är här vi kommer vara om 10 dagar och Pyssla
för glatta livet så bling stenarna ryker hej vilt i Annexet
skynda att anmäla er för pysselplats eller bara en biljett att gå och
handla för men då måste ni anmäla er via formuläret, det går inte att
komma oanmäld för det är begränsat antal, så passa på!!



Här är några till ATC kort och kriterien här var
Döskalle!!
och vad passade inte bättre till det här än Sizzix Movers & Shapers
döskalle och fladdermus!!
på döskallen fäste jag ett genomskinligt lådunderlägg från
IKEA som var skrovligt,,, passade perfekt
som en effekt på döskallen!
och den svarta etiketten med dom självlysande
paljett stjärnorna är en Cheery Lynn Design
och jag har haft på lite stickles  och Band  och Blommor och
scharms!och ett glitter halsband med strassstenar
som jag har spintat.
pappret är spillpapper jag hade.



Hoppas vi ses i Globen om 10 dagar!!
Kram Eva



2 kommentarer:

  1. så läckra atc - kort du gör, vilken inspiration du ger.

    Kram Johanna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Johanna =) glad jag blir!!
      kram

      Radera