torsdag 6 mars 2014

Bra att ha kort

Hej på er!!

Idag vill jag visa er ett söt kort som man kan skicka bara sådär ;)
Ibland behöver man uppmuntra någon, så måbra kort är bra att ha på lager.

Detta behövde ja till mitt kort:



Lim = glossy accent från ranger, Magnolia motiv, blommor, rosa cardstock som jag stansat ut med go kreate dies, en magnolia dies (den runda doilyn) grön härlig fjäril och gröna blommor finns på samma ark, rosa filtband som är självhäftande (smidigt)  det mönstrade pappret kommer från maja design


Så sätter jag ihop mitt kort


Och så bara att dekorera färdigt.
Motivet är färglagt med copics




Nu önskar jag er en jätte härlig dag.

Kram på er / Johanna.

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart fint kort!!!!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Så vackert !!!! och sån varm känsla av vår! Bli glaaaaaaaaaaad

    SvaraRadera