måndag 11 november 2013

Mitt allra första Magnolia kort

Hej.

Idag vill jag visa mitt allra första Magnolia kort.

Jag älskar svampar och när jag köpte mina allra första pennor, dessa svampar var min allra första färgläggning och i det fallet var det copics. Jag blev så nöjd såbörjade leta efter mer pennor. Flickan har jag färglagt med copics, Spectrum Noir och Promarkers.  Jag ville skapa mer somrig känsla och jag använt mina mini stämplar som är mellan 5mm - 10 mm stora. Jag stämplade dem gröna bladen flera ggr utan att lägga till mer stämpeldyna för att skapa djuphet i bilden. Magnolia Tilda har jag klippt ur och limmat fast med 3d kuddar för att skapa 3D känsla. I håret satt jag fast en blomma och på den lagt jag lite av Stickles.

Mitt allra första Magnolia kort blev t.o.m idag mitt allra favorit kort jag har gjort.


Kram
Diana

3 kommentarer:

  1. Så sött, fint med småstämplarna i kanterna.

    SvaraRadera
  2. Jättefint, fantastisk färgläggning som vanligt! :)

    SvaraRadera
  3. Läckert kort och så jättefint med de små stämplarna i kanten - liftvarning där!! Gillar också hur du tagit upp flugsvampens prickar i de prickiga hjärtana och det prickiga bandet!!
    Kram!

    SvaraRadera