söndag 1 september 2013

Yippiiii jag gick vidare!!

 
Yes!! jag gick vidare i The European Scrap Battle turneringen!!!
Med detta kort och jag är jätteglad för det =)
så nu ska jag göra ett till kort till deltävlingen och jag är med i ATC
tävlingen också som startar nu, så det ska bli skoj och se
om jag går vidare!!
Ni är välkomna att gå in och rösta på nåt av alla bidragen när röstningen
börjar efter 7 September!!
 

 
Det syns i alla fall vart jag ska den 14-16 Mars 2014
Jag kommer gåendes nere i högra hörnet...hihi
Och det bästa av allt är att Helihak kommer vara där också!!

 
Reglerna för tävlingen var att man skulle inspireras av
Stockholm Scrap and Pearl events bloggs utseende och färger.


 
Så här blev insidan!!
och jag hoppas jag går vidare i deltävlingen så glöm
inte bort att gå in och rösta på alla bidragen!
 
Det var allt för mej idag // Eva
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar