fredag 23 augusti 2013

Grattis kort!


Idag har jag gjort ett grattis kort. Jag har använt en lila och en vanilla Cardstock och ett papper från Fabscraps. Jag har stämplat med distress och skuggat texten med en distresspenna och en vattenpensel från Zig. Jag har stansat kanten på framsidan med en Martha Stewart stans och sen dekorerat med 5 blommor.
Så här blev det. Framsidan stämplad med grattis.


Första uppslaget.



På andra uppslaget har jag gjort en enkel ficka där jag stoppat i pengar i födelsedagspresent. 



Tredje uppslaget fälls upp, och där kan man skriva ett privat meddelande till den som fyller år.




Det var det, hoppas ni tyckte det var ett kul kort och vill göra ett liknande själv.

// Gunilla



2 kommentarer:

  1. Superfint och härlig färg =)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det var ett jättefint kort - liftvarning här ;o)
    Roligt att få impulsen att göra nåt annat än ett vanligt dubbelvikt kort!
    Kram!!

    SvaraRadera