onsdag 17 juli 2013

LO med en vän

Hej!

Idag visar jag en LO på mig och min eviga följeslagare =) Oftast när man har barn så blir det ju att man scrappar bilder på dem och aldrig på sig själv. I alla fall så är jag sådan, men nu gick jag emot min egen ström och gjorde en LO utan barn =)

Swirlarna i bakgrunden är från My Paper World och finns att köpa på hemsidan eller i butiken. Jag har stämplat med en vitfärg från ColorBox och sedan embossat med genomskinligt embossinpulver med glitter i.
Pappret är uppbyggt med flera flera lager av papper i rosa toner. Chipboard swirlen nere i vänster hörn är infärgat med distresser och inka gold och ovan på det glossy accents.  
Till slut blev det några rader med blingpärlor som avslutning. 




Det var allt för mig den här gången. Ha det så bra! / Kram Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar