söndag 16 juni 2013

Välkommen till världen lilla vän!

Hej:)

Nu bjuder jag på ett kort som jag gjorde till min bästa vän som fick sin söta lilla Maj för två veckor sedan!




Jag färglagt digis från Sugar Nellie med copics och promarkers.
Det vackra satinbandet (som jag har i flera olika färger) kan ni hitta  här :
Dies:
Magnolia Doohickey's Die - So Wrapped Lovely
La-La Land Crafts Dies - heart banner
Memory Box Dies - baby carriage
QK "nesting octagons"
Cardstock, mörk röda kan ni också hitta Här :
Blommor och charms från min privata hög:)
Stor kram !
Diana

5 kommentarer:

  1. Åh vilket sött kort du har skapat, jag gillar det massor.
    Mo manning stämpeln är helt underbar och den passar ju både i rosa och blå ;)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. ÅHH WOOW!!! jisses så underbart fint!!
    Såå snyggt dekorerat och stämpeln är ju helt ljuvlig!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. Så himla underbart gulligt!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera