onsdag 26 juni 2013

chokladkort med fabscrap papper.


Hej!

Nu finns det nya superfina papper i både butiken och i webshopen från Fabscraps. 

Jag fastnade för det här fina lila blomsterpappret och gjorde ett chokladkort till en kär vän till mig.

Till kortet har jag använt mig av en svart A4 cardstock som grund. Sen klätt med vitt pappret och det fina lila pappret, swirlen kommer från en dies av sizzix sen ett satinband och ovan på det ett bandspänne från ruby rock-it. Texten är från min privata dymo, tycket det är så läckert med sån text.


Insidan är klädd med samma papper, hjärtat kommer från en privat dies och den lilla lådan är alldeles lagom att stoppa ner en chokladkaka i.

Det var allt från mig idag. Ha de så bra.

Kramar Camilla

3 kommentarer:

  1. Jätte fint och dom är helt underbara dom där papprena =)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Å vilket läckert chokladkort! Mums!
    Fina papper också.

    SvaraRadera